niedziela, 9 grudnia 2012

Hola♫♫♫
Nie wiem jak by to ujać jednym słowem..
O! Wiem !
Nauka!
Tak, to ona stoi na przeszkodzie do szczęścia. Ostatnio miałam w domu coś napiętom atmosferę.. Hmm. No co? Nie moja wina że nie ogarniam geografii i na koniec wychodzi mi 2 !!
W czwartek wieczorem wyjechałam do szwecjii.! Jupim!
Było na serio super, w kabinie nagrałam filmik ale musze go przerobić (teraz korzystam z windows movie maker). Na telefonie żeby nie zapomnieć zrobiłam sobie liste tematów na posty tak z ok7/8
So, zapowiada sie mnóstwo fajnych postów.;.. Tyle że jak wspomniałam już wcześniej nauka nr 1 !!;cc
Muszę w tym tygodniu poprawić 8 spradzianów z których mam 3-/2/1/3/3/3/3/3/3+
Inaczej z każdego przedmiotu będe miała na półrocze 3 lub 4..
Pare słit foci ze statku::::*
No dobra coś mie nie tak z kartą pamieci z aparatu więc będzie jedno ale tak w przyszłym tygodni może nawet dopiero 15 grunia zaczne pisać bo teraz nauuuuuuuuuka. Chociaż sie żle czuje. A teraz musze zrobić zadanie domowe na informatyke.;ccccccccccccc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥