wtorek, 27 listopada 2012

Chocolate or Jelly bear

Sorrka że nie pisałam nic od piątku ale serio nie mam czasu. Dziś był na geografii kartkówka która poszła mi masakrycznie. Napisałam tylko 1 zadanie na 6 zadań cóż.. Tydzień nie było mnie wszkole i nie wiedziałam o co cho.
Dziś napisze, abyście lepiej mnie poznali i mój charakter co wolę, pare spektakularnych pytań.>

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Żelki czy czekolada?
Czekolada ;>

Pomadka czy błyszczyk?
Pomadka, do błyszczyka przyklejają się włosy blee..

Paryż czy NYC ?
New York City ☻☻☻

Torba czy plecak?
Zależy gdzie.. Do szkoły? Plecak

Komin czy szal?
Komin.

Rękawiczki- palczaste czy z kciukami?
Paaalczaste!

Skype czy GG?
Skype !!!

Facebook czy Nasza klasa?
Fb ♥

Zdjęcia czarno-białe czy kolorowe?
Sepia xd

Ulubiony owoc?
kokos kokos kokos kokos kokos kokos kokos kokos !

Z domu nie ruszę się bez ...?
Torebki !

Komputer czy laptop?
Laptop

iPhone czy Blackberry?
iPhone

Czekolada biała czy zwykła?
Zwykła.

Nadziewana?
No chyba że orzechami lub musem czekoladowym..

E.Wedel czy Milka ?
Milka.

Skarbonka czy budzik?
ani to ani to -;-

Plotkara czy słodkie kłamsetwka?
PLL ♥ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥