sobota, 17 listopada 2012

Lalalala... Jestem choraa ;cc

Nie wiem dlaczego, nigdy nie choruje. Jak już to tylko przejściowo typu mam lekki katar przez 2 dni i mija. Dlatego też wielkim zaskoczeniem dla mnie było to że we wrześniu byłam chora i nie było mnie w szkole 3 dni. Tak wiem, wiem, wiem. To bardzo krótko jednakże dla mnie długo. No bo były to czwartek, piątek (sobota niedziela) poniedziałek. No więc.. dziś obudziłam się z piekącym bólem w gardle i zatkanym nosem. Tsa.. we wtorek próbowałam zjeść 1 łyżeczkę proszku do pieczenia( ponoć od tego jest sie chorym) ale jakoś mi to nie zadziałała. Tak poza tym nie polecam. Ohyda. A zrobić to próbowałam ponieważ w środe miałam prace klasową z biologii i nie ogarniałam tego. Efekt był taki że poszłam do szkoły i dostałam 3. Ostatnio wogóle mam same tróje i nauka mi jakoś nie idzie, ale teraz postanowiłam wziąć się w garść. Tak z innej beczki.. dziś przesiedziałam 20 minut gadając*(był to spory wysiłek szczerze mówiąc, nie mogę za bardzo mówić.) z moim kuzynem. Tłuaczył mi jak usunąc pewien program (SeetIm). Bo jak otwierałam nową kartę (korzystam z google chrome) nie było " about:blanc" czyli pusta karta tylko jakas angielska strona sweetIm web search. Tak więc w końcu krok po kroczku doszliśmy. I nigdy więcej nie będe nic podobnego instalować. Nie, nie nie nie,.. Potem (mimo bólu głowy) zabrałam się za lekcje a tego sporoo;cc
Teraz piję Coke (mało interesujące zajęcie) i  piszę dla Was ( to już bardziej ♥ )
Tak więc ciesze się bo jutro/poniedziałek ma być śnieeg !!! Chociaż nie znam prawdopodobności, prognoza co chwilę się zmienia. Nie mogę się doczekać świąt !♥!♥! Ale o tym w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥