sobota, 11 maja 2013

Heyy ! ;p - so true

Tak se ostatnio dużo myślałam o tym że bardzo bym chciała prowadzić bloga.. ale już nie tak jak wcześniej. Chciałabym coś osiągnąć. Pomyślałam sobie, że chciałabym być taka jak Lucy . Ale nigdy nie będe. Nie chodzi już o to że mieszkam w polsce a nie w norwegii. Chodzi o osobowość, styl i chociażby wygląd bloga. Nie gustuje w przesłodzonym, różowiutkim wyglądzie i jasnych kolorach. Nie będe na siły próbowała być kimś, kim nie jestem. Dużo w moim życiu się zmieniło. Ludzie, przyjaciele, otoczenie, zachowanie, spędzanie czasu, oceny , charakter, psychika ( chociażby dlatego że nie spałam od 40 h. ) Nie mówie ze jestem kimś nowym. Jestem cały czas ta samą osobą. I.. wszyscy mają rację. Gimnazjum zmienia.

1 komentarz:

  1. Tak, gimnazjum zmienia, i to bardzo.
    Zgadzam się. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥