piątek, 1 marca 2013

♥♥♥♥

Hejka ♥♥♥
Dzisiaj była znowu prześliczna, słoneczna pogoda :) Tak więc tydzień upłynął bardzo miło. Po szkole poszłam z koleżankami do GP . Wżerałyśmy chipsy i piłyśmy tiger/black . Potem dosiadła się do nas patola z 19 i jednego chłopaka cały czas wyprowadzali bo był tak nachlany że nie mógł ustać XD Nie , żebym się z nimi zadawała po prostu się do nas dosiedli .. No cóż.. Nie mam za bardzo zdjęć bo było przy nich głupio robić poza tym by mi zarąbali aparat a tak wgl to nie wiem czy dziewczyny ( oprócz Emili ) chciałyby żebym je wstawiła tutaj ;p Potem musiałam niestety iśc na trening ( pływaliśmy stylem grzbietowym ) a potem jeszcze do lidla. Jestem teraz wykończona i piekę właśnie ziemniaczko-frytki i zaraz będe oglądać rodzinka.pl :) To papa !

P.S w weekend nakręce filmik wake up & make up :*








Mussli ♥ uwilbiam i cały czas nosze do szkoły na 2 śniadanie :)

Moja mordka wyczerpana i bez makijaży ale mimo to  uśmiechem :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny ;)
    Również obserwuję ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia! Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. oczekuje na filmiki ;)
    pozdrawiam i zapraszam :
    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ! Obserwuję i proszę o rewanż ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ty masz piękne oczy. *.*
    Fajne zdjęcia i świetny blog. :>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy ? Jeśli tak, napisz u mnie, a na pewno się odwdzięczę. :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥