niedziela, 23 września 2012

Hejka;***
Dzisiejszy dzień dobiega końca a przebiegł on dość szybko jak na dzień tym bardziej że nie ma nóg. Jutro mam kartkówkę z niemieckiego, a we wtorek z matmy. Martwię się też moim pieskiem bo już sobie wygryzł całą sierść  udka. W piątek idę z nim do weterynarza, żeby mu coś przypisał. Byłam też w sklepach bo szukałam kurtki na jesień/zimę w decathlonie były takie wielkie jakieś i brzydkie, w c&a była nawet ok, tyle że marszczona i nie ocieplana. W końcu zaszłam do takko i tam kupiłam turkusową kurtkę 2 w 1. Potem pojechałam do Emm, gadałyśmy, piłyśmy cappuccino i jadłyśmy popcorn. No i oczywiście robiłyśmy sobie fotki. Jak wróciłam musiałam odrobić lekcje i uczyć się za czym szczerze nie przepadam i teraz właśnie pisze. Kupiłam jescze fajny zegarek w c&a bo musiałam wykorzystać kupon na -25%. No i to na tyle jutro napiszę coś ciekawszego i dodam zdjęcia.
Czołem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥