poniedziałek, 16 lipca 2012

to co robiłam ostatnimi czasy

Heejka ;-)

Już zaczynają się powoli wakacyjne nuudy;(
Moja naj przyjaciółka wyjechała, dziś w nocy wraca i jutro się widzimy. Tak to przez ten cały czas siedziałam w domu. Przeważnie to na Bestach, Demotywatorach i na Fejsie. O blogu kompletnie zapomniałam, przepraszam ;////
Teraz pilnie śledzę kolejne odcinki dodawane codziennie wieczorem przez Nelcię na baje.pl
Zapewne domyślacie się już że chodzi o mój favourite serial "Tajemnice domu Anubisa". No nic nie poradzę to silniejsze ode mnie.
Nie mogę się już też doczekać kolejnych części moich ulubiooonych książek ( wiecie o jakie chodzi ♥).
Dziś byłam na zakupach kupiłam sobie czarny sweterek z Mohito, białą bluzkę w Reserved i dres na w-f.

4 komentarze:

  1. Dopiero wakacje a ty już z dresem na w-f ? :D
    Pozdrawiam!

    http://niewidzialnym-atramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest dość przeciętny... Nie wyróżnia się niczym.

    Ciekawy miałaś dzień. Ja też muszę się wybrać na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hilo, teraz jest mnóstwo super wyprzedaży i różnych promocji i grzechem byłoby nic nie kupować..
    Ps. Bardzo fajny blog i pomysł z tym głosowaniem na zdjęcia ( sama je robiłaś? Jak tak to jesteś wspaniałą fotografką! (Lub przerabiaczką zdjęć ;D) Dodałam się do twoich obserwatorów (liczę na zrewanżowanie się) i zacznę śledzić twojego bloga bo jest na prawdę bardzo fajny i pisany z pomysłem.
    Pozdrwaiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥