sobota, 21 lipca 2012

Czego o mnie nie wiecie

Czego o mnie na pewno nie wiecie :


- uwielbiam nosić ręce w kieszeniach bluzy (dlatego wszystkie mam z dziurawymi kieszeniami)
- w pokoju mam różowe meble
- zmieniam motyw w google chrome co 2 dni
- jestem molem książkowym - uwielbiam czytać
- mam email na każym istniejącym portalu
- kocham patrzeć nocą przez okno np. w środku nocy budzę się, otwieram na oścież okno i wychylam się przez nie. Mogę tak nawet godzinę !
- mamy z Emi pewien rytuał. Zawsze jak u mnie jest na noc to wychodzimy na balkon ( a zazwyczaj jest ulewa) a potem wskakujemy do łóżka pod cieplutką kołderkę i znowu ;D i tak parę razy.
- mam parasolkę z play boya , dostałam ją na urodziny ale mam.
- czasami wydaje mi się że ktoś stoi w drzwiach mojego pokoju (w nocy) lub jak na fotelu są jakieś rzeczy np. spodnie i bluza, położone na oparciu i dla świętego spokoju i zaspokojenia wyobraźni, która myśli że ktoś tam siedzi , chociaż nie wiem jakby mi się nie chciało muszę w nocy wstawać i wrzucać to do szafy żebym nie wymyślała sobie chorych historyjek xd
- mam 160 cm wzrostu i nie przekraczam normy wagi dla tego wzrostu więc nie jestem gruba;/






Jeśli chcecie więcej w komentarzach zadawajcie pytania a ja w następnym poście na nie odpowiem ( chociażby jak by były 3 )

2 komentarze:

  1. Ciekawostki :D
    Ogólnie to dzięki za pozytywy u mnie, będę cie informować o nowych notkach :* Ale uwaga.. Napisalaś u mnie że obserwujesz a to nie prawda. :) Ja już cb obserwuje, mam nadzieje na rewanż :*
    http://zaczynasz-mnie-wkurzac-wiesz.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jesteś u mnie w obserwatorach ;c
    a ja jestem u cb ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥