środa, 13 czerwca 2012

dzień po dniu

Heii ♥
Ostateczne wystawianie ocen..
Hmm..
Najgorszy tydzień, trzeba pisać dodatkowo recenzje, opisy, opowiadania, referaty itp. aby poprawić ocenę. Niektórzy nawet poprawiają sprawdziany i kartkówki lub zaległe prace.
Nie wiem jak to będzie, jutro mam testy do klasy politechnicznej. Trochę byłoby mi wstyd się nie dostać bo jestem dobra z matmy chociaż teraz się za bardzo nie uczę.. leń ze mnie.


Pocieszeniem jest hmm..
Niezła dziś była beka u grzegorza.
Chowałyśmy się a on nas nawet nie szukał.. i to po całym apartamentowcu..


W sobotę idę do mojej naj przy na jej 13 urodzinki myślę że będzie fajnie. Napisałabym jaki mam dla niej prezent ale ona może to przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję i zapraszam do obserwowania, z góry mówię że się zrewanżuję ♥♥♥